پرش به محتوا
خانه » بلاگ » من دراکولا هستم

من دراکولا هستم

  • از
من دراکولا هستم

فیلم های بسیاری درباره زندگی خون آشام ها ساخته شده است. حتی در سریال ها و فیلم های سینمایی آنها را به عنوان انسان هایی عادی نشان داده اند. باید بگویم در واقعیت این کارکترهای محبوب سینمای هالیوود می توانند بسیار خطرناک باشند. بنابراین رابطه نزدیکی بین پرونده های قتل و خون آشام ها وجود دارد. در این مقاله به تعدادی از شکایت های مردم عادی از حمله دراکولا به آنها را بررسی می کنیم با دیمونومی همراه باشید.

عجیب ترین گزارشات پلیس درباره دراکولا ها

در اینجا گزارشاتی از خون آشام ۵۰۰ ساله تا قاتل زنجیره‌ای ملقب به خون آشام هانور را بازگو می کنیم. افراد ماجراجو به دنبال سرنخ های درباره این فناناپذیر ها رفتند. افراد زیادی با کنجکاوی های که داشتند خود را به کام مرگ رسانند.

قتل خانوادگی توسط خون آشام تشنه

قتل خانوادگی توسط دراکولا

در سال ۱۹۹۶ اجساد دو فرد به نام های ریچارد روندروف و روت کوئین توسط یکی از دخترهایشان پیدا شدند‌. قاتل با ضربه های پی‌درپی با دیلم آنها را به قتل رساند. داستان از جایی شروع شد که دختر دیگر آنها یعنی هیتر با رودریک فرل دوست شده بود. والدین این دختر از این موضوع باخبر شدند. عجیب ترین مورد درباره دودریک این بوده که اون چند نفر دیگر را نیز به قتل رسانده بود.

انگیزه او برای گشتن والدین هیتر، این بود که اجازه ندادند او هیتر را ببیند. این کار باعث می شد که عضور گروه دراکولا ها شود. این جوان بعد از دستگیری به قتل های قبلی خود اعتراف کرد. در بین اعتراف های آن، نام واقعی خود بیان کرد. همچنین به گفته او یک خون آشام است. اما هرگز درباره اینکه آیا او خون آشام واقعی است هیچ مطلبی توسط پلیس انتشار داده نشده است.

لیل مونرو بنزلی دراکولا ۵۰۰ ساله

مرد جوانی اهل تگزاس در سال ۲۰۱۱ ادعا دارد که او یک خون آشام ۵۰۰ ساله است و از دنیای دیگر آمده است. بنزلی توسط پلیس در آگوست ۲۰۱۱ دستگیر شد. او به اجبار وارد آپارتمان همسایه خود شد و به او حمله کرد. این زن با تقلایی زیاد توانست از دست او فرار کند.

بنابراین به پلیس مراجعه کرد و وقتی پلیس به آنجا رسید. مرد جوان را روی زمین دیدند که می لغزید و صدای مار از خود در می آورد. او در حالت عادی نبود، همچنین از مواد مخدر نیز استفاده نکرده بود. او را به هفت سال زندان محکوم کردند؛ اما او دیگر در زندان نبود و نتوانستد او را پیدا کنند.

قاتل هانور

فریتس هرمان یکی از معروف ترین قاتلان است که نام او را دراکولا هانور قرار دادند. او یکی از عجیب ترین پرونده در آلمان دارد. در کودکی فریتس با خانواده خود مشکل داشت. زیرا مادرش او را کتک می زد و به او اسباب بازی های دخترانه می داد. اگر او با وسایل پسرانه بازی می کرد او را به شدت کتک می زد. او از زن ها نفرن داشت و همین موضوع باعث شد که که او به یک جنایت کار تبدیل شود.

چند پسر بچه در حالی که کنار رودخانه بازی می کردند، جمجمه انسانی را پیدا کردند و این موضوع را به خانواده خود گفتند. ماجرای این اتفاق در شهر پیچید و پلیس دست به کار شد. با جست و جوی پلیس در کنار رودخانه ۵۰۰ استخوان افراد قربانی را پیدا کردند. این استخوان ها متعلق به افرادی که سن ۱۸ تا ۲۰ سال داشتند. این شهر به یکی از نقاط ترسناک جهان تبدیل شد. در همین حین شایع شد که او خون قربانیان خور را می مکد و جنازه های آنها را به غیر از سرشان می فروشد. به همین دلیل نام این قاتل را خون آشام هانور گذاشتند. با پیدا کردن سرنخ های موجود توانستند فریتس هرمان را پیدا و دستگیر کردند.

کلام پایانی

آیا واقعا دراکولا ها قاتل های زنجیره‌ای هستند؟ آیا آنها به افراد حمله می کنند و به  اجبار از آنها خون می خواد؟ در این بین خون آشام واقعی دان هنری نام دارد. این فرد مانند تمامی افراد عادی زندگی می کند. اما او تا به حال به کسی حمله نکرده است. او دچار سندرم رنفیلده است که در حالت عادی میل به نوشید خون دارد. پوست او بسیار سفید بوده و افرادی که خود آنها تمایل دارند خون خود را به او بدهند، خون آن ها را می خورد. همچنین دان از خون مرغ استفاده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *