پرش به محتوا
خانه » بلاگ » استایل شخصی مناسب خود را چگونه پیدا کنیم؟

استایل شخصی مناسب خود را چگونه پیدا کنیم؟

  • از
چگونه استایل شخصی خود را پیدا کنیم؟

نحوه انتخاب و پوشیدن لباس شما، نشان دهنده جنبه های مختلفی از شخصیت شما است. بنابراین لباس های را که می پوشید بیشتر از پارچه و نحوه برش، نشان دهنده این است که دقیقا شما چه کسی هستید. با این حال پوشیدن و استفاده از اکسسوری ها به سبک ترندها و مد روز کار بسیار آسان و همه گیر است. به همین دلیل با پیدا کردن استایل شخصی مناسب خود، می توانید تمایز خود را نسبت به دیگران حفظ کنید. در این مقاله از دیمونومی سعی داریم به شما کمک کنیم تا استایل مناسبی را پیدا کنید.

استایل شخصی، یکی از مهم ترین موضوعات در مد و فشن

یک هویت بصری داشتن می تواند کار دشوار و دلهره‌آوری باشد؛ اما با پیروی از آن و انتخاب متناسب با فرم بدنی خود، ظاهری یکپارچه به شما می دهد. نحوه لباس پوشید شما بر اساس محل زندگیتان دچار تغییر می شود. اغلب امکان این هست که ما با نبودن یا نداشتن استایل مشخص، شکایت کنیم. به همین دلیل این حرف تا حدودی اشتباه است؛ زیرا کمد خود را سازمان دهی و اقتصادی نچیده‌اید.

انتخاب و پوشیدن استایل شخصی مناسب خود با پیروی کردن از فشن، دو مسیر کاملا متفاوت از هم هستند. برای مثال؛ استایل بیان کننده نحوه پوشیدن لباس برای مدت طولانی و نشان دادن شخصیت شما است. فشن روندی مدت دار و ثابت نیست، همچنین در دنیای فشن مد هر لحظه در حال تغییر و یا تکمیل دوره‌های قبلی خود است.

استایل خوب چیزی فراتر از انتخاب لباس است. انتخاب لباس مناسب می تواند روی عزت نفس تاثیر زیادی بگذارد. همچنین می تواند انعکاسی از شما در دنیای بیرون به دیگر انتقال کند. به همین دلیل برداشت اولیه در این باره بسیار از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا تغییر آن به چشم دیگران غیر ممکن است.

درست کردن استایل شخصی مناسب خود با دیمونومی

همان طور که گفتیم برای داشتن کمد و استایل شخصی مناسب خود باید چند راهکاری که خوایم گفت را انجام دهید. احتمال دارد اکثر افراد با بعضی از راهکارهای اولیه بتوانند استایل خود را پیدا کنند اما برای پیدا کردن اصولی این کار، بهتر است خودکار و چند برگه بردارید و خود را توصیف کنید یا از دیگران بخواهید شما را با کلمه ها توصیف کنند. برای مثال، فردی جسور، خلاق، با اعتماد بنفس و… هستید از بین کلمه ها سه کلمه را انتخاب و اخر هر کلمه را با استایل در گوگل یا هر برنامه دیگری سرچ کنید.

در ادامه برای هر کلمه که سرچ کردید، ۱۰ عکس را دانلود یا اسکرین شات بگیرید. سپس از بین ۳۰ عکسی که دارید ۸ عکسی که دوست دارید را جدا کنید. همچین عکس ها را به ترتیب بچینید و شماره گذاری کنید، روی برگه هم شماره هر عکس را یاداشت کنید. سپس در هر برگه مشخصات عکس ها را از نظر رنگ، فرم لباس، جنس پارچه، طرح دار بودن یا نبودن پارچه و در آخر اگر کفش در عکس ها مشخص بود را یاداشت کنید.

در آخر کلمات پر تکرار در هر بخش را یاداشت کنید و جدولی از آنها رسم کنید. سپس به کمد خود مراجعه کنید و بر اساس جدولی که تهیه کردید، هر آیتمی از جدول داشتید جدا بگذارید. همچنین اگر چند آیتمی از جدول باقی ماند، آن را خریداری کنید یا از یکی نزدیکان خود قرض بگیرید و با آیتمی های که جدا کردید استایل کنید و از خود عکس بگیرید. تبریک می گویم شما به استایل شخصی مناسب خود رسیده‌اید.

سخن پایانی

همان طور که در بخش قبلی گفته شد این روش برای پیدا کردن آیتم های اولیه شما است. پس باید بر اساس فرم بدنی خود آیتم ها را حذف یا جایگزین کنید. بنابراین اگر استایل شما به سمت سبک گاث و دارک نزدیک است، دیمونومی را به شما معرفی می کنیم، زیرا برای تهیه آیتم های گوتیک گزینه اقتصادی و مناسبی است.

به خاطر داشته باشید برای استایل شخصی مناسب خود بهتر است خریدی با دقت و به دور از هیجان داشته باشید. همچنین از آیتم های خاص که سال های سال در گوشه کمد باقی می ماند، پرهیز کنید. اگر آیتمی را خریداری می کنید به لباس ها و اکسسوری های که در کمد خود دارید فکر کنید تا بتوانید با آنها نیز آن را استایل کنید. انتخاب رنگ های قدرتمند و مناسب پوست شما می تواند استایل‌تان را تقویت کند.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *