پرش به محتوا
خانه » بلاگ » سیرک کید سوپر برند کالم دیلن

سیرک کید سوپر برند کالم دیلن

  • از
سیرک کید سوپر برند کالم دیلن

کالم دیلن طراح لباسی است که آوانگارد و دنیای مخفی از عروسک‌ ها را در دنیای طرح‌ هایش، بکار می‌ برد. او تحصیل کرده دانشگاه مد و فشن آمریکا است. دیلن بسیار خلاق در دنیای مد، ظاهر شده است. او در سال ۲۰۱۳ برند خود را با نام سیرک کید سوپر راه اندازی کرده است. همچین او در فشن شو‌های خود از سلبریتی‌ های سینما، دعوت نمی‌ کند. زیرا او اعتقاد دارد دنیای هنر باید در زمینه هنر واقعی پیدار شود. در ادامه قصد داریم سورئالیسم‌ ترین فشن شوی برند کالم دیلن را برایتان نقد و بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

رواج آوانگارد در سیرک کید سوپر

قبل از بررسی کالکشن بهار ۲۰۲۵ کالم دیلن، به معنای آوانگارد می‌ پردازیم. آوانگارد به چه معناست و چه کاربردی دارد؟ آوانگارد کلمه‌ای فرانسوی به معنای پیشرو است. همچنین به آثاری از هنرمندان که در حیطه هنر، ماهیتی تجربی و نوآوری داشته باشد، گفته می‌ شود. به همین دلیل با نوآوری جدید که در آثار خود به کار می‌ برند، بانی جنبش نو محسوب می‌ شوند. حرکت رو به جلو به معنای دیگر، فرهنگ عمومی جامعه را به چالش می‌ کشد. به طور کلی آوانگارد هنجاری برای فرهنگ عامه مردم است.

همان طور که گفتیم آوانگارد استعاری در نظریه فلسفه سیاسی و هنر به کار می‌ رود. از این رو کالم دیلن در کالکشن اخیر خود که رونمای کرد، این کلمه را به وضوح به نمایش گذاشت. نام ران وی جدید خود را سیرک کید سوپر قرار داده است. زیرا این فشن شو را با همکاری سیرک آفتاب طراح کرده بود.

چرا استفاده از نمادهای سیرک در دنیای امروزه؟

باید بگویم که استفاده از سبک‌ های جدید و طراحی های خلاقانه، جسارت و توانی یک طراح را مطرح می‌ کند. همچنین با استفاده از دلقک وعروسک‌ ها، کالم دیلن قصد داشت جنبه دارک و مصنوعی افراد جامعه را نشان دهد. این کالکشن در کنار طراحی زیبای که دارد، قصد رساندن این مورد را دارد که با روی کار آمدن تکنولوژی هنوز هم سرگرمی های گذشته، از بین نرفته است. بنا برین سعی کرد دنیای سرگرمی را به عنوان برند خود اضافه کند تا سیرک کید سوپر را راه اندازی کند.

نقد و بررسی کالکشن بهار سیرک کید سوپر کالم دیلن

دیلن کالکشن سیرک کید سوپر خود را به عروسک‌ های خیم شب بازی تبدیل کرد. همان طور که گفتیم ران وی خود را با همکاری سیرک آفتاب برگذار کرد. یکی از رقاص‌ های این سیرک فشن شو را آغاز کرد. آلتون میتون به عنوان عروسک چوبی کهنه اولین نفری بود که وارد ران وی شد و اجرای فوق العاده داشت. کالم دیلن جدا از فشن شوی دراماتیکی و هیجان انگیز که داشت، لباس‌ های هنرمندانه و آوانگارد را به نمایش در آورد.

دلقک، انواع عروسک و پترن‌ های فوق‌العاده‌ای در لباس‌ های خود به کار برده است. علاوه بر شخصیت‌ ها، لباس ها و اکسسوری های که طراحی کرده بود، استایل خیابانی و روزمره را به خوبی اجرا کرده بود. در آخر یکی از جالب ترین لوک های این کالکشن، بدنه‌ بدون سری است که نماد سیرک را بیان می کند. همچین همیشه اولین و آخرین لباس در ران وی، دارای معانی خاص و به یاد مانده ترین اثر در ذهن افراد است.

کلام پایانی

در آخر آکروبات باز های سیرک کید سوپر با لباس های که از تکنیک چاپ لو یا خطای دید استفاده شده بود، نمایشی به عنوان عروسک چوبی، فشن شو را به اتمام رسانند. دنیای خلاقیت حد و مرز ندارد و می توان آینده جدید را طراحی کرد‌. از همراهی گرمتان تا انتهای این مقاله متشکریم. اگر نقد و بررسی کالکشن های سورئالیسم را دارید، دیمونومی را همراهی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *