پرش به محتوا
خانه » بلاگ » عروسک قدیمی اوکیکو راز تسخیر شدن

عروسک قدیمی اوکیکو راز تسخیر شدن

  • از
عروسک قدیمی اوکیکو راز تسخیر شدن

عروسک های که در خانه یا در اتاق کودک خود نگه داری می کنید، به راحتی می تواند طلسم ها را دریافت کند. می تواند زندگی را نابود و به کامتان تلخ کند. در زمان های گذشته کاربرد عروسک برای باروری و رشد خانواده بود است. اما می توان از همان عروسک برای جادوی سیاه و یا نفرین کردن کسی استفاده کرد. در این مقاله  از دیمونومی سعی داریم راز معروف ترین عروسک تسخیر شده، عروسک قدیمی اوکیکو را بررسی کنیم. این عروسک مورد توجه فیلم سازان جهان، قرار گرفته است.

اوکیکو کیست؟

اوکیکو ۳ ساله و در خانواده ۴ نفره متولد و زندگی می کرد. در سال ۱۹۱۸ پسری ۱۷ ساله عروسکی را در دست فروشی می بیند و آن را برای خواهر خود خریداری می کند. دخترک به حدی این عروسک را دوست داشت که نام خود را روی آن گذاشت.

در یک شب زمستانی دخترک دچار سرماخوردگی سختی شد و بعد از چند روز از دنیا رفت. عروسک قدیمی اوکیکو به یادگار از او در خانه آنها باقی ماند. یک سال بعد، مادر خانواده دید که عروسک مانند اوکیکو تغییر کرده است. همچین موهای آن کمی تغییر کرده است‌. با جابه جای این خانواده عروسک را به فردی که وسایل قدیمی و عتیقه را جمع آوری می کرد، فروختند.

ماجرای عروسک قدیمی اوکیکو

این عروسک هنوز در موزه نگه داری و افراد زیادی برای دیدن او به آنجا می روند. عروسک در تالار ماننجی در جعبه چوبی نگه داری می شود؛ ۴۰ سانتی متر است و لباس کیمونوی قرمز رنگی نیز بر تن کرده است. همچنین چشمان سیاه رنگ مهره‌ ای دارد که احساس زنده بودن را می دهد. با معروفیت این عروسک افراد زیادی را وادار کرده تا به این موزه سفر کنند.

بادی بلت

کارکنان این موزه متوجه شدند که موهای عروسک قدیمی اوکیکو  تا زانو بلند شده است. همچنین یکی از کارکنان موزه در خواب خود اوکیکو را دیده است که از او خواسته موهایش را کوتاه کند. آیا این خواب می تواند، دلیل فکر کردن کارکن به اوکیکو باشد؟ یا آن را همیشه می بیند؟ آیا تا به حال کسی از نزدیک روند بلندی موهای او را دیده است؟

ماجرای عروسک قدیمی اوکیکو

کلام پایانی

اگر عروسک قدیمی اوکیکو را اگر از نزدیک ببینید دهانی نیمه باز دارد که دندان های ریزی را نمایان کرده است. نکته جالبی که درباره این عروسک وجود دارد، نتیجه آزمایش های که روی آن انجام داده‌اند. زیرا موهای این عروسک به نرمی موهای یک بچه است و DNA او نامشخص است. در فیلم های وحشت این عروسک حرکت می کند و صدای ناله و زاری را در فصا ایجاد می کند. همچنین در فیلم ها این عروسک مانند آنابل در تمامی قسمت ها در کنار صاحب خود ظاهر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *