پرش به محتوا
خانه » بلاگ » هالیوود با حضور ترسناک ترین عروسک

هالیوود با حضور ترسناک ترین عروسک

  • از
هالیوود با حضور ترسناک ترین عروسک

آنچه را که فرد می ترساند، او را از روانی به روانی دیگر منتقل می کند. اکثر افراد ترس های قدیمی مانند مارها، دلقک ها، عنکبوت‌ ها و… دارند. قاتلان و انسان های روانی را کنار بگذارید زیرا گروهی از شرور ها وجود دارد که وارد هالیوود شده‌اند. اما درباره ی موجودات ترسناک، همه ماها قبول داریم که عروسک ها در ردیف اول، جزو عجیب ترین و ترسناک ترین آنها قرار دارند. بنابراین قصد داریم ترسناک ترین عروسک در هالیوود را به شما معرفی کنیم.

ترسناک ترین عروسک های شیطانی برتر در سینمای هالیوود

ترسناک ترین عروسک با حرکات سریع و تند شان در قالب چهره های انسان مانند، جنایت های غیر قابل توصیفی را مرتکب می شوند. این موجودات غیر قابل کنترل هستند، زیرا با وارد کردن کوچک ترین ترس در فرد او را به راحتی به کام مرگ می کشانند. اگر هنوز قبول نکرده‌اید که عروسک ها نمی توانند جزو ترسناک ترین موجودات، قرار گیرند در اینجا ۴ فیلم ترسناک برتر را معرفی می کنیم.

براهامز پسر عروسکی خانواده_The Boy

The Boy

بعضی از افراد با حیوانات و عروسک‌ها طوری رفتار می‌کنند که انگار کودک یا آدم واقعی هستند، زیرا باید مانند بچه‌ها برای آنها لباس و وسایل تهیه کرد. در فیلم پسر گرتا، شخصی آمریکایی است که پرستار بچه‌ای در بریتانیا می‌شود. اما او باید مراقب پسری به نام براهامز که مانند عروسک است، باشد. بنابراین گرتا مثل آقا و خانم هیلشر با این عروسک باید درست مانند پسر واقعی برخورد کند. آیا این عروسک زنده است و قادر به حرکت کردن است؟

فیلم The Boy سلاحی است که ترس ما را از اسباب‌بازی‌ها به واقعیت تبدیل می‌کند و در عین حال استرس و ترس زیادی برای مخاطب به همراه می‌آورد. براهامز با پوست چینی صاف و رنگ پریده‌ای که دارد لباس بزرگسالانه بر تن می‌کند. چشمان او بزرگ و همیشه باز هستند و احساس عجیب و زنده بودن را انتقال می‌دهد. به همین دلیل تصور اینکه در نیمه شب از جای خود بلند می‌شود و مرتکب اعمال شیطانی می‌شود، بسیار راحت و آسان است.

آنابل عروسک گناه کار شیطانی_The Conjuring Universe

The Conjuring Universe

آنابل در سال 2013 اولین بار در فیلم The Conjuring شناخته شد. همچین این عروسک از نظری زیبا و بی‌گناه بنظر می‌رسد. این اسباب شیطانی بسیار عجیب است در واقع مهم نیست که چگونه آن را در دست گرفته‌اید. برادران وارنر با معروفیت آنابل، یک سری فیلم درباره او ساختند. به همین دلیل فیلم‌های ویژه شخصیت آنابل به موفقیت بالایی رسید و توانست جوایز زیادی را کسب کند. عروسک واقعی آنابل در موزه نگه‌داری می شود و ظاهرش با چهره‌ عروسکی که در فیلم هست متفاوت است.

چهره عروسک احساس امنیت را از فرد می گیرد و به جایش حس ترس و ناامیدی را انتقال می‌کند. همچنین آنابل تمایل زیادی به حضور در مکان‌هایی که نباید باشد دارد. زیرا شیطانی را به همراه دارد که روح و جان افراد بی‌گناه زیادی را گرفته است. همچین پیام‌های بسیار خطرناک برای قربانیانش به جا می‌گذارد. این پیام‌ها به دست خط کودکانه نوشته می‌شود، زیرا آنابل محرکی برای روح کودک جن زده‌ای است که کنترل می‌‌شود. این پیام‌ها در قالب “به ما کمک کنید” فرستاده می‌شود.

چاکی اسباب بازی کودکانه_Child’s Play

Child's Play

داستان چاکی بسیار ترسناک بود، زیرا قاتل سریالی که قربانی‌های خود را به سمت صندلی برقی می‌برد و آنها را می‌کشت؛ بعد از مرگ او روحش در عروسکی کودکانه تناسخ پیدا می‌کند. بعضی از کاربران این فیلم می‌گویند که چاکی نمی‌تواند جزو ترسناک ترین‌ها قرار بگیرد. اما این تصور را بکنید که اسباب بازی کودکانه روزی به قاتلی مخوف که براش فرقی ندارد بزرگ باشد یا کودک، آنها را قربانی کند؟ اما حالت چهره چاکی او را جزو ردیف اول‌ها قرار می‌دهد.

چاکی قبل از هرچیزی که بخواهد چهره‌ واقعی خود را نشان بدهد، خود را دوست شما معرفی می کند. سپس با وارد شدن به زندگی افراد به مرور زندگی آنها را از هم می پاشد و مرتکب اعمال شیطانی می‌شود. همان طور که گفتیم چاکی توسط قاتل سریالی تسخیر شده است، ترسناک ترین عروسک توسط روح تسخیر شده کنترل می‌‌شوند، زیرا وسایل بی جان نمی‌تواند روح را درون خود جای دهند. عروسک‌ها در کنار همدم بودن می‌توانند به مخوف ترین نیز تبدیل شوند.

بیلی ترسناک ترین عروسک بازی_Saw franchise

Saw franchise| ترسناک ترین عروسک

بگفته سازنده این اثر جیمز وان، نام این عروسک کوچک بیلی است. نام بیلی در فیلم اره درست یاد نشده است. زیرا این عروسک به عنوان هدیه‌ای از طرف نقش جان کرامر به فرزند متولد نشده‌اش که در اثر جنایت همسرش، مرد داده شده بود. این عروسک برای جان کرامر مانند پسرش و همچنین قربانیانش است. بیلی عروسک ترسناکی است که پیام توطئه های پیچیده و مخوف در این مجموعه بیان می‌کند. به همین دلیل به نظر هدیه دادن چنین عروسکی به یک کودک عجیب و منطقی است؟

بیلی در اندازه کودک است اما ویژگی‌های یک کودک را ندارد. این عروسک کت و شلوار مشکی به تن دارد، رنگی پریده و برجستگی بیش از حد گونه و چشم‌های قرمز متحرک دارد. اما بیلی مانند دیگر عروسک های تسخیر شده نیست، زیرا او یک آواتار هست که به نوبه‌ی خود استرس و دلهره‌ را منتقل می‌کند. به همین دلیل بیلی جرو ترسناک ترین عروسک قرار دارد. زیرا او به دنیای هالیوود آمده است تا قوانین بازی مرگ را به قربانی‌های خود ارائه دهد.

سخن پایانی

با توجه به محبوبیت عروسک‌ها بین تولیدکنندگان فیلم و سریال‌های ترسناک، این لیست همچنان ادامه خواهد داشت. همچنین ما سعی کردیم برگزیده و ترسناک ترین عروسک هالیوود را به شما معرفی کنیم. همچنین اگر به داستان‌های ترسناک علاقه دارید این مقاله از دیمونومی رو به شما معرفی می کنیم. حس و نظر شما درباره این موجودات چیست؟ جای کدام عروسک در لیست خالی است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *