پرش به محتوا
خانه » بلاگ » هتل دل سالتو کلمبیا، هتلی برای زندگی ارواح

هتل دل سالتو کلمبیا، هتلی برای زندگی ارواح

  • از
هتل دل سالتو کلمبیا، هتلی برای زندگی ارواح

آیا شما هم به مکان های تسخیر شده علاقه مندید؟ آیا طرفداران داستان های ترسناک و عجیب هستید؟ داستان هتل دل سالتو کلمبیا را از دست ندهید. این هتل یکی از مکان های ترسناک در مناطق کلمبیا است. این هتل یکی از محبوب ترین مکان های ساخته شده در کلمبیا بود. این مکان یک روزه و به طور ناگهانی تعطیل و به یکی از مکان های تفریحی ارواح تبدیل شد‌. تا انتهای این مقاله با دیمونومی همراه باشید.

چرا این مکان دیدنی به یک باره تعطیل شد؟

آبشار درباز در ۳۰ کیلومتری پایتخت بوگوتا وجود دارد. این آبشار به ارتفاع صد و سی متری می رسد. همچنین نام این آبشار از هندی های گرفته شده که در دره های رودخانه زندگی می کردند. با این حال هندی های ساکن این منطقه اعتقاد داشتند که ارواح از جهان دیگری در اینجا زندگی می کردند. درباره این آبشار تئوری های زیادی وجود دارد. یکی از این داستان ها متعلق به سرخ پوستان است که در سال های پیش جادوگری کوه را از وسط به دونیم کرده است.

اوج هتل دل سالتو کلمبیا

۱۹۹۰ میلادی مسئولین کلمبیا تصمیم گرفتند که ساختمانی را برای آمورش دانشجویان نظامی در نزدیکی این آبشار بسازند. در سال ۱۹۲۳ در شهر کوچک سن آنتونیو دل تکنداما این ساختمان را ساختند‌. بعد از انتقال ساختمان آموزشی به جنوب غربی، این ساختمان را به هتل لوکس تغییر دادند.

ساختمان طراحی شده در سال ۱۹۲۳ در شهر کوچک سن آنتونیو دل تکنداما در ۳۰ کیلومتری جنوب شرقی پایتخت کشور ساخته شد. چند سال بعد در سال ۱۹۵۰ این ساختمان آموزشی تبدیل به یک هتل مجلل شد. نام آن را هتل دل سالتو کلمبیا نهادند. هتل دل سالتو کلمبیا دارای ۱۲۲ اتاق لوکس و بزرگ است. امکانات رفاهی فوق‌ العاده‌ای برای مسافران و گردشگران خود ارائه می کرد. این هتل مخصوص افراد معروف و VIP و افراد سیاسی بوده است.

آوازه این هتل لوکس و مجلل در سراسر کشور پیچید و افراد ثروتمند زیادی برای یک شب اقامت در این هتل به منطقه خوش آب و هوای جنوب این کشور سفر کردند. جمعیت این هتل به حدی زیاد شد که صاحب آن را میلیاردر می خواندند. به همین دلیل با اجاره اتاق ها برای دو شب می توانست صاحب یکی از کیسه های طلای شود که آن را در رویای خود آرزو می کرد.

سرگذشت گران ترین هتل کلمبیا

نمای کلی ساختمان هتل دل سالتو کلمبیا

روز به روز این هتل به معروفیت زیادی می رسد تا اینکه مرگ مرموزی در عمارت گران قیمت  شروع و سر تیتر روزنامه ها شد. آمار خودکشی در این هتل بالا گرفت و مهمانان یکی یکی شروع به خودکشی کردند. به‌همین دلیل نام هتل دل سالتو کلمبیا  به زیارتگاه خودکشی برای ثروتمندان تغییر نام داد.

افراد محلی ساکن در آنجا با چشم انداز های عجیب و غریبی که در اطراف هتل مواجه می شدند، شایعاتی عجیبی را منتشر کردند‌. یکی از این شایعات مربوط به بازگشت جادوگر باستانی به این منطقه بود. آب آبشار به مرور کم تر و رودخانه بسیار کم عمق و بویی متعفنی را در اطرف منطقه پدیدار شد.

با این شایعات افراد زیادی از رفتن به آنجا ترسیدند و این هتل باکلاس، از جلال و شکوه افتاد. به همین دلیل به متروکه ای تاریک و جن زده تبدیل شد. از زمان بسته شدن این هتل مکانی برای ماجراجویان و شکارچیان ارواح شد.

آیا مرگ های هتل دل سالتو کلمبیا خودکشی بوده است؟

مکان اولین خودکشی هتل دل سالتو کلمبیا

باید بگویم تا به امروز علت این مرگ ها مشخص نشده است. در اینجا سوال های بی جواب زیادی باقی می ماند. آیا این مرگ ها عمدی بوده؟ آیا واقعا سرنخی وجود ندارد برای عمدی بودن قتل ها؟ یا واقعا جادوگر باستانی برگشته است تا مکان مورد علاقه خود را پس بگیرد؟ آیا قتل برای افراد ثروتمند یک سرگرمی است؟

سخن پایانی

بعد از این قضایا هیچ کس به درستی متوجه نشد علت تمامی مرگ های مرموز چه بوده است. دولت در سال ۲۰۰۹ تصمیم گرفت که هتل  دل سالتو کلمبیا را به موزه تبدیل کند اما مردم از رفتن به آنجا سر باز زدند و دوباره این هتل به متروکه تبدیل شد. محققین آب رودخانه را به دلیل وجود لوله های فاضلاب مسموم و آلوده بود، خواندند. همچنین مرگ افراد این هتل را آلودگی زیست محیطی می دانند. ساکنین اطراف این منطقه صدای جیغ افرادی را از این هتل می شنوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *