پرش به محتوا
خانه » بلاگ » چگونه قدرت جادویی واقعی داشته باشیم؟

چگونه قدرت جادویی واقعی داشته باشیم؟

  • از

ھمه ما در درون خود جادوگری داریم که این اجازه را به ما می دھد از جادو، استفاده کنیم. قدرت جادویی واقعی از کلماتی که آن را توصیف می کند، انرژی دریافت می کند. به ھمین دلیل این انرژی می تواند برای کارھای خیر یا شر، مورد استفاده قرار گیرد. پس باید آگاه باشید که چه واژه و صفاتی را به جادوگر درون خود نسبت می دھید. انسان براساس فکر و ناخودآگاھی که دارد بر اثر تکرار و تلقین، جادوی خود را به باور و باور خود را به واقعیت تبدیل می کند.

با خواندن این مقاله در سایت دیمونومی یاد خواھید گرفت که چگونه از قدرت جادوگر درون خود، به نفع خود و دیگران استفاده
کنید.

پرورش قدرت جادویی واقعی با کلمات

ھمان طور که ما بزرگ و بزرگ تر می شود، پی در پی در حال انباشتن باورھای ھستیم که به ما تلقین شدن یا خودمان آنھا را
انتخاب نکردیم. ھمچنین این باورھا کم کم و به آرامی رشد کرده و بخشی از وجود ما می شود؛ یا به بیانی دیگر به بارو درونی ما تبدیل می شود. این باورھا می تواند احساس یا ریشه عیب ھای دیگران به ما باشند که به حقیقت می پیوندد. برای مثال فرض کنید در یک مھمانی ھستید و ناخودآگاه دست شما به لیوان می خورد و لیوان می شکند، ھمه شما را با تمسخر و ترس نگاه می کنند، این موضوع در درون شما رخنه می کند و این باور شما می شود که برای مھمانی مناسب نیستید.

ھمچنین این باور را بخشی از وجود خود می دانید. ذات انسان طوری سازماندھی شده است که اغلب به نکات منفی توجه کنید تا مثبت. پس با تمرین و تمرکز روی نکات مثبت قدرت جادویی واقعی خود را پرورش دھید. زیرا جادوگر درون شما با واژگانی که به شما زده می شود تاثیر می پذیرد و موجب تقویت یا تخریب، می شود.

چگونه چشم سوم خود را باز کنیم؟

باید بگویم که چشم سوم ھر فردی بستگی به رفتار و اعمال او نسبت به جھان یا مادر طبیعت دارد. به طور مثال فردی که به
دنبال نکات منفی خود و دیگران است نمی تواند دنیای اطراف خود را شفاف ببیند و جادوگر درون خود را کور و سیاه می کند. ھمچنین باید دید خود را عوض کنید تا بتوانید چشم سوم خود را باز کنید. زمان باز شدن چشم سوم ھر فردی متفاوت است و امکان دارد ھیچ وقت اتفاق نیفتد. در نظر داشته باشید که بدون چشم سوم ھم می توانید قدرت جادویی واقعی خود را پیدا کنید. بھترین تمرین برای باز شدن چشم سوم، کنترل خشم و تمرکز روی فعالیت ھای مغزی است. باز شدن چشم سوم ذاتی است و در سرنوشت بعضی از فرد نوشته شده که در این دنیا می تواند از آن برای دیدن موجودات و پری ھا استفاده کند و چھرهای واقعی انسان ھا را تشخیص دھید.

خودتان را با قدرت جادویی واقعی، جادو کنید

مرحله ی بعدی شما برای جادوگر شدن این است که به درون خود نگاه کنید و نکات مثبت خود را تقویت و نکات منفی خود را به مرور زمان از بین ببرید. باید در نظر داشته باشید که نکات منفی یا ترس ھای شما از جھان اطراف، می توان ترومای بچگی شما یا مربوط به زندگی دوباره شما باشد. شما با نگاه به درون خود می توانید جادوگر خود را به دو دسته سفید یا سیاه تقسیم کنید.

ھمه اینا بستگی دارد که چه خوراک کلماتی را به جادوگر خود می دھید. قدرت جادویی واقعی پس از کامل شدن و پرورش یافتن می تواند کلمات بد و منفی را خنثی کند و ھمچنین موجب ذھن خوانی شود. زیرا مغز از قدرت بالایی برخوردار است و با فعال بودن آن و تمرین مداوم، می توانید در زمینه ذھن خوانی نیز جادو کنید.

سخن پایانی

فراموش نکنید که تمام عمرتان را نمی توانید از باورھا و حرفھای دیگران ناراحت و ناامید باشید. همچنین شما نیاز دارید که از زندگی درس بگیرید و به بالا ترین ورژن خود، برسید. زیرا شما جادوگر و قدر جادویی واقعی خود را پیدا کردید. از ھمراھی شما تا پایان این مقاله خرسندیم.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *