پرش به محتوا
خانه » بلاگ » دو کودک سبز رنگ | روستای وولپیت انگلستان

دو کودک سبز رنگ | روستای وولپیت انگلستان

  • از
دو کودک سبز رنگ | روستای وولپیت انگلستان

شواهد زیادی در تاریخ انگلستان در قرن دوازدهم میلادی وجود دارد. که نشان می دهد دو کودک وارد یکی از روستاهای انگلستان شدند. آن دو پوستی سبز رنگ داشتند و به زبانی ناشناخته که تا به حال ثبت نشده بود، صحبت می کردند. این دو کودک سبز رنگ از بین تمامی غذاها فقط لوبیای خام را خوردند. تا انتهای این مقاله با دیمونومی همراه باشید.

سرزمین مارتین مقدس چگونه سرزمینی است؟

سرزمین مارتین مقدس، به سرزمینی گفته می شود که در خاور نزدیک قرار دارد. بگفته تاریخ دانان این سرزمین برای پیروان ادیان ابراهیمی از نظر مذهبی، ارزش بسیار بالایی دارد. همچنین در یهودیت آمده است که این مورد اشاره به پادشاه اسرائیل دارد. باز هم نمی توانند گفت این مورد مربوط به روستای وولپیت انگلستان می شود. زیرا در آن زمان مردم خاور نزدیک رنگ و پوستی مانند تمامی افراد داشتند.

ماجرای دو کودک سبز رنگ

در قرن دوازدهم میلادی در روستای Woolpit در انگلستان، دو کودک پیدا شدند. رنگ پوست آن دو به طرز عجیبی سبز بود و لباس های عجیبی با جنسی نامشخص بر تن داشتند. اما از لحاظ چهره و انسانی مانند تمامی کودکان بودند. یک کشاورز آن دو را در مزرعه خود در نزدیکی جنگل پیدا کرده بود. در ابتدا روستایان خوراکی و غذاهای برایشان آماده کردند اما دو کودک سبز رنگ از خودن غذا امتناع می کردند.

بعد از این ماجرا روستایان دلسوز خوراکی و سبزیجات را برای آن دو بردند که در بین آن همه خوراکی فقط لوبیا سبز را خوردند. یکی از تفاوت های آن دو با سایر افراد روستا در زبانی بود که بسیار عجیب و غریب بود. همچنین تاجران که به سرزمین های دور رفته بودند، چنین زبانی را نشنیده بودند. به مرور زمان رنگ پوست خود را از دست داده بودند. برای اینکه بتوانند در این روستا زندگی کنند زبان انگلیسی را کم کم یاد گرفتند.

سرگذشت کودکان اسرارآمیز، معمای حل نشده

سرگذشت دو کودک سبز رنگ اسرارآمیز، معمای حل نشده

بعد از یادگیری زبان انگلیسی موفق شدند به همه بگویند از سرزمین سنت مارتین مقدس آمده‌اند. در این سرزمین نور خورشید بالا تر از خط افق قرار ندارد و مردم در زیرزمین زندگی می کنند. آن دو کودک وقتی از گله پدرشان محافظت می کردند، ناگهان متوجه ورودی می شوند از آن نور می تابید. نور را دنبال کردند و به روستای وولپیت وارد شدند.

ظاهرا پسرک نتوانست با آب و هوای آنجا سازگاری کند و مریض و از دنیا رفت. اما دخترک توانست در آنجا بماند و سال ها داستان خود را برای اهالی جدید روستا تعریف کند. در اینجا سوال برایمان پیش می آید، آیا حیوانات سنت مارتین نیز سبز رنگ بودند؟ آیا تغیر رنگ دو کودک سبز رنگ به دلیل نبود خورشید بوده است؟ آیا دخترک هیچ وقت نخواست به دنیای خود بازگردد؟ همچنان جواب این سوال ها باقی مانده است.

آیا با علم می توان سبز بودن پوست را شناسایی کرد؟

باید بگویم در نبود آفتاب فرد را بیمار و رنگ پوست فرد را رو به تیرگی می برد. اما درختان تا حد زیادی می تواند در این امر موثر باشند. زیرا نبود اکسیژن کافی فرد را مبتلا به بیماری های تنفسی می کند. همچنین امکان خفگی فرد نیز تا حدی امکان پذیر است. تنها گیاهی که نیاز به نور خورشید ندارد تا رشد کند، بوته لوبیا است.

کلام پایانی

افراد زیادی هستند که این ماجرا را افسانه می دانند و برخی معتقدند که این رویداد یک اتفاق واقعی است. با گذشت زمان افرادی معتقد هستند که این دو کودک سبز رنگ متعلق به فضا هستند. در زمان های قبل مردم زیادی به روستای وولپیت می آمدند تا آن دو را از نزدیک ببینند. آوازه روستا به حدی بالا رفت که این ماجرا به تدریج در تاریخ انگلستان جا باز کرد. فرهنگ این روستا را با ماجرای کودکان اسرار آمیز می شناسند. همچین از این افسانه در داستان ها، اپرا، نمایش و شعرها استفاده می کنند. از همراهی شما تا پایان این مقاله سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *