پرش به محتوا
خانه » بلاگ » ادکلن دارک و خونی از جنس قتل و جادو برای طرفداران سبک گاث

ادکلن دارک و خونی از جنس قتل و جادو برای طرفداران سبک گاث

  • از

سبک گاث یا گوتیک جزو معروف ترین سبک های جهان است. همان طور که می دانید برای ماندگار بودن در ذهن افراد، بهتر است در کنار استایل شخصی خود از ادکلن های مخصوص به خود نیز استفاده کنید. زیرا این کار شما را با آن رایحه دلنشینی که استشمام کرده‌اند به یاد می آوردند. همچنین این رایحه را منحصر به‌ فرد شما می دانند. در ادامه با ما همراه باشید زیرا می خواهیم به معرفی ادکلن دارک و خونی از جنس قتل بپردازیم که در تمامی فصول سال، می توان از آن استفاده کرد.

دارک لرد رایحه زمستانی از برند فرانسوی آلفامونته

دارک لرد ادکلن دارک و خونی

این ادکلن جزو خاص ترین ها در بین تمامی ادکلن های برند آلفامونته است. زیرا این محصول با رایحه قدرتمندی که دارد، حس اقتدار و گرمی را منتقل می کند. این رایحه مناسب برای شب های سرد زمستانی بسیار مناسب است. دارک لرد (Dark Lord) ادکلن مردانه با سبکی خاص است؛ تا بتوانید با قدرت وارد جمعی شوید.

رایحه این ادکلن دارک و خونی، از روایح دودی، نعنای هندی، لابدانیوم، پوپوناکس، چرم و عود است. برند آلفامونته سبک خاص خود را با طراحی تاریک در این محصول نشان داده است.

ادکلن دارک و خونی نازومتو فانتوماس از جنس جنایت، تا ایده و ساخت

نام و معروفیت این برند با ادکلن بلک افگانو شروع شد. گوالتییری عطر سازی نیست که محصولات خود را بدون پیش زمینه و سناریو تولید کند. او عطر ساز بسیار خلاقی است که سعی در این دارد با رایحه محصولاتش با او همراه شوید تا درباره داستان هایش تحقیق و بررسی کنید. ایده و ساخت ادکلن فانتوماس از روی کار قاتل زنجیره‌ای با همین نام الهام، گرفته است. زیرا این قاتل بعد از قتل مثل مه ناپدید ، اما همچنان ردپای از او به جا می ماند. همچنین بازرس ها هنوزه به دنبال این قاتل سریالی می گردند.

ادکلن خونی نازومتو فانتوماس رایحه هیجان انگیز و اغواکننده ای به همراه دارد. گوالتییری درباره رایحه استفاده شده نیز چیزی نگفته است تا حدسیات تمامی مصرف کننده ها را در این باره بداند. کلیت کار در ابتدا بوی طالبی همراه با حس مرموزی اقیانوسی دارد که با بوی فلز و خونی همراه است. این حس همان چیزی است که گوالتییری به جنایت تشریح کرده است‌. استفاده از چوب سندل امضای کار این عطر ساز است. چوب سندل در کنار بوی خون و اقیانوس، ادکلن جنایی فانتوماس را در عین عجیبی، حس متفاوتی را القا می کند.

میدنایت اریستوکرات ادکلن دارک و خونی از کامیلا رابینسون

میدنایت اریستوکرات ادکلن دارک و خونی از کامیلا رابینسون

این محصول از برند معروف کامیلا رابینسون است. این دسته از ادکلن ها که دارای رایحه سرد و خونی هستند، جزو ادکلن های شرقی محسوب می شودند. این ادکلن با رایحه خون، شراب قرمز، شاهدانه، ورمونت، تنباکو و روایح چوبی دارد، حس هاگوارتز و جادوگر را منتقل می کنند.

میدنایت اریستوکرات یکی از پیشنهادی ترین ادکلن دارک و خونی برای طرفدارن سبک گوتیک است. رایحه ابتدای دارای اسانس خون، ورموت، شراب قرمز و شاهدانه است. رایحه میانی این محصول دارای اسانس روایح چوبی، تنباکو و جک فروت است. در پایان این رایحه اسانس عود، خون و مشک را حس می کنید.

رد وود الچمی بلود (Redwood Alchemy Blood)

بلود با Blood یکی از جنجالی ترین محصول برند رد وود الچمی است. زیرا این محصول توسط خون ساخته شده است. ماندگاری این ادکلن تا مدتی در مکانی که در آن رفت و آمد می کنید می ماند. رایحه سه گانه آن بوی فلزی خون و اقیانوسی دارد که استایلتان را جادویی تر، دارک و جنایی تر می کند. این رایحه خونی و دلهره‌آوری در شیشه مستطیلی شکلی با مارک مار بوآ قرار گرفته است.

این محصول نماد نیش خون آشام در عصر جدید است. برای توصیف بیشتر این محصول می توان گفت، هنگامی که پاکت سیگاری را باز می کنید، با احساس رایحه نرم و تازه مواجه می شوید که این رایحه در مرحله اول با خون همراه است.

کلام پایانی

در آخر همان طور که گفتیم با استفاده از ادکلن با کیفیت و مرغوب می توانید، استایل خود را جذاب تر کنید. این مقاله مخصوص افرادی خاص که علاقه زیادی به ادکلن دارک و خونی دارند، تهیه کردیم. از همراهی شما جادوگران تا انتهای مقاله با دیمونومی ممنونیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *