پرش به محتوا
خانه » بلاگ » چگونه در تابستان استایل گاتیک و گرانج بزنیم؟

چگونه در تابستان استایل گاتیک و گرانج بزنیم؟

چگونه در تابستان استایل گاتیک و گرانج بزنیم؟

وقتی حرف از استایل گاتیک و گرانج به میان می‌آید، بسیاری از ما به یاد لباس‌های سنگین و لایه لایه، رنگ‌های تیره و اکسسوری‌های سنگین می‌افتیم. اما چگونه می‌توان این سبک را با گرمای تابستان سازگار کرد و همچنان به استایل ویژه خود وفادار ماند؟ در این مقاله، به شما نشان خواهیم داد که چطور می‌توانید حتی در زیر آفتاب تابستان، سبک منحصر به فرد خود را حفظ کرده و همزمان احساس راحتی و خنکی کنید.

انتخاب پارچه های مناسب فصل

در فصل تابستان، انتخاب پارچه‌هایی که هوا را از خود عبور می‌دهند و رطوبت کمتری جذب می‌کنند، بسیار حائز اهمیت است. پارچه‌های نخی سبک، لینن و شیفون گزینه‌هایی عالی برای داشتن ظاهری گاتیک و در عین حال خنک هستند. همچنین وجود آیتم هایی که شامل مخمل نازک و چرم مصنوعی هستند نیز استایل گاتیک و گرانج شما را حفظ میکنند.

استفاده از رنگ‌های تیره با سبک جدید

در استایل گاتیک و گرانج، طرح‌ها و رنگ‌ها بسیار مهم هستند؛ گرچه رنگ‌های تیره یکی از ویژگی‌های اصلی این استایل است، اما در فصل تابستان می‌توانید با ترکیب رنگ‌های روشن‌تر و پترن های هندسی، همچنان حس و حال گاتیکی خود را حفظ کنید. استفاده از لباس‌های تیره با جزئیات رنگی روشن یا نقش و نگارهای گرانجی می‌تواند جلوه‌ای تازه به استایل شما ببخشد.

رنگ های تیره در استایل گاتیک و گرانج

انتخاب آیتم های مناسب استایل گوتیک و گرانج

برای فصل تابستان، می‌توانید از تی‌شرت‌ها، تاپ‌ها، شورت‌ها، دامن‌ها و شلوارهای کوتاه کاستوم شده استفاده کنید؛ به این منظور میتوانید با خلاقیت خود جین های خود را نقاشی کرده و یا در آن ها برش هایی ایجاد کنید. همچنین میتوانید پچ، پین، زنجیر و یا حتی اسپایک به لباس هایتان اضافه کنید تا حس و حالی رمزآلود به استایل خود ببخشید. از تی‌شرت‌ها و تاپ‌هایی با چاپ بند های مورد علاقه تان غافل نشوید؛ چرا که می‌توانند استایل شما را به خوبی تکمیل کنند.

آیتم های مناسب استایل گوتیک و گرانج

اکسسوری‌های گرانج و گاتیک

اکسسوری‌ها نقش مهمی در ایجاد یک استایل گاتیک و گرانج دارند. در تابستان، به جای استفاده از اکسسوری‌های سنگین و بزرگ، می‌توانید از گردنبندهای نازک‌تر، چوکرها و دستبندهای چرمی سبک و انگشترهایی با نماد های گات استفاده کنید. همچنین، عینک‌های آفتابی با فریم های کوچک و بزرگ، کیف‌ها و کوله‌پشتی‌های چرمی در رنگ‌های تیره و همچنین دستکش ها و ساق دست ها می‌توانند استایل شما را جذاب تر کنند.

انتخاب کفش‌های مناسب

بوت ها همواره مهم ترین شاخصه ی استایل گاتیک بوده اند و پوشیدن آن ها در هر چهار فصل، برای افرادی با استایل گات و گرانج رایج است. اما اگر پوشیدن بوت‌های سنگین در این فصل برای شما سخت است، به جای آن می‌توانید از سندل‌های چرمی سبک یا لوفر های پلتفرم  استفاده کنید. این کفش‌ها به استایل شما جلوه‌ی ویژه‌ای می‌بخشند و در عین حال راحتی و خنکی را حفظ می‌کنند.

کفش های مناسب استایل گرانج و گاتیک

آرایش گاتیک در تابستان

آرایش نیز یک جزء مهم در استایل گاتیک و گرانج است. در فصل تابستان، می‌توانید از آرایشی سبک و ساده با شاخصه های گاتیک استفاده کنید. از رنگ هایی همچون مشکی و طیف های تیره از قرمز برای رژ خود استفاده کنید. از خط چشم های متنوع و سایه های اسموکی غفلت نکنید، چرا که به شما کمک میکند تا چشمانتان به شکلی عمیق و مرموز نمایش داده شود. موها نیز میتوانند نقش مهمی در استایل گاتیک داشته باشند. به این منظور می‌توانید از رنگ مو های فانتزی استفاده کنید. همچنین میتوانید آنها را به صورت آزاد و حجم دار نگه داشته  و یا در کوتاه کردن آن ها جسارت به خرج دهید. به یاد داشته باشید که استفاده از جزئیاتی مانند پین‌های مویی با المان های گاتیک و گرانج میتواند استایل شما را تکمیل کند.

آرایش گاتیک و گرانج

جمع بندی

استایل گاتیک و گرانج در فصل تابستان نیز میتواند جذاب و منحصر به فرد باشد. با انتخاب پارچه‌ها، الگوها و رنگ‌های متناسب و همچنین آیتم های کاربردی با اکسسوری‌های متنوع، شما می‌توانید استایل گاتیک خود را در تابستان حفظ کنید. همچنین، آرایش و مدل موهایی که با استایل گاتیک و گرانج هماهنگ باشند، به شما امکان می‌دهد تا استایل خود را کامل کنید. پس با اعتماد به نفس و خلاقیت، در تابستان به استایل گاتیک و گرانج خود وفادار بمانید و هنجار ها را درهم بشکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *