پرش به محتوا
خانه » بلاگ » استایل گاتیک با رنگ سفید!

استایل گاتیک با رنگ سفید!

  • از

وایت گاتیک

در نگاه اول فرد با سبک گاتیک سفید،به معنای کلاسیک گاتیک به نظر نمیرسد ولی با دقت بیشتر و توجه به الگوی لباس و اکسسوری،سبک گاتیک در آن آشکار می شود.گاتیک سفید احساسات خاصی را به تصویر میکشد و بسته به نوع لباس این احساسات می تواند از غم،خشم و عصبیانیت به احساسات مثبت ،عاشقانه و شاد تغییر کند.درواقع هر لباس حال و هوای خاصی را می تواند به شما منتقل کند.

لیدی گاگا و ریحانا دو نمونه ی اصلی از سبک وایت گاتیک هستند.

کاربرد لباس سفید در وایت گاتیک

از مزایای وایت گاتیک،رنگ لباس و خنک بودن آن در فصل تابستان است ولی محدود به این فصل نبوده و در هنگام زمستان با پوشیدن لباسهای سفید می توانید با برفها ترکیب شوید.علاوه بر آن سفید رنگی است که می تواند به راحتی با رنگهای دیگر ترکیب زیبایی در استایل شما ایجاد کند.با سبک وایت گاتیک و در مراسم هالوین میتوانید به جای خوناشام،شبح مراسم باشید.از طرفی رنگ سفید زودتر از بقیه ی لباسها کثیف شده و شاید در هرجایی قابل استفاده نیست.

حفظ رنگ پوست

استفاده از لباس های سفید در استایل وایت گاتیک میتواند باعث برنزه یا تیره به نظر رسیدن پوست بدن و صورت شود پس اگر دوست دارید که همچنان رنگ پریدگی پوست خود را حفظ کنید میتوانید با کمک کرم یا پودر، آن را روشن کنید.

نکته آخر

خرده فرهنگ گاتیک اغلب به دلیل عدم حرکت در مسیرهای جدید مورد انتقاد قرار می گیرد؛با لباس پوشیدن به سبک وایت گات ، بعد جدیدی به زیبایی سبک گاتیک اضافه می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *