پرش به محتوا
خانه » بلاگ » انیمه با حال و هوای گاث چی ببینیم؟!

انیمه با حال و هوای گاث چی ببینیم؟!

  • از

به دنبال مضامین دارک و استتیک ترسناک در انیمه‌ های گاثیک هستید؟ این انیمه ها دارای شخصیت ها، خطوط داستانی و ویژوالی هستند که قطعا شما را ناامید نخواهد کرد!

انیمه های گاث

تعریف همه از آنچه که یک انیمه را «گاثیک» می کند، متفاوت است. انیمه‌های این سبک از علاقه و ابسشن اشان به مرگ و افول گرفته تا شخصیت‌های شیک پوششان، همه چیز را در جنبه‌های ترسناک در بر می‌گیرند. بعضی اوقات سبک گاث راجع به استایل کرکتر ها است، لباس های مشکی کاریزماتیکشان، توری، چرم یا گردنبند های نقره ای. و گاهی اوقات هم سبک گاث در مضمون داستان ها تلقی میشود یا شخصیت هایی که درحال سقوط از دره ی مرز عقلیشان هستند.

با ما همراه باشید با معرفی انیمه هایی که حال و هوای گاث دارند در دو پارت!

(Black Butler (2008

داستان پسر 10 ساله ای که در ازای انتقام از افرادی که خانواده اش را به قتل رساندند، روح خود را با یک شیطان معامله میکند. علاوه بر این یکی از شخصیت اصلی این‌ انیمه به نام شیل فانتوم‌هایو، یکی از بهترین نام های انیمیشنی را دارد که تا کنون نوشته شده است. رابطه شیل و سباستین به خوبی نوشته شده است، با لحظات خنده‌دار زیادی برای از بین بردن کارهای تاریک گاه به گاه. فصل دوم که خارج از مانگا و یک فصل مستقل است، به اوج فصل اول نمی رسد و فصل یک را نباید از دست داد.

ترتیب دیدن انیمه ی بلک باتلر:
  • Black Butler I
  • Black Butler II
  • Black Butler: Book of Circus
  • Black Butler: Book of Murder
  • Black Butler: Book of Atlantic

(Ergo Proxy (2006

اگر سبک و استایل یک شخصیت برای ساخت یک انیمه گاثیک کافی است، Re-L برای Ergo Proxy کافی است. Re-L به عنوان یک محقق برای اداره اطلاعات Rondo’s در زنجیره ای از حوادث گیج کننده گرفتار می شود. حدس و گمان های مربوط به این اسرار گیج کننده به جای اینکه از سرگرمی کم کند، بینندگان را درگیر خود نگه می دارد.

(Soul Eater (2008

انیمه ی “Soul Eater” یک ادغام مخوف، دیوانه، احساساتی و کاملاً عالی با یک شخصیت اصلی قوی است. حتی اگر سول ایتر تمام ملاک های یک انیمه ی گاثیک را از دست بدهد، به دلیل داشتن شخصیتی به نام Death the Kid یک انیمه گاثیک عالی باقی می‌ماند. تعداد کمی از انیمه ها از نام بردن شخصیت هایشان به این شکل لذت می برند.

(2007) Claymore

انیمه ی “Claymore” داستانی درباره زنی به نام کلر است که زندگی اش در گذشته کاملاً آشفته بود تا اینکه به این نتیجه رسید که به اندازه کافی، بس است و برای تبدیل شدن به یک جنگجو جایگاه قبلی خود را ترک‌ کرد. حتی پس از یادگیری در مورد روند دردناک تبدیل شدن به یک کلیمور، کلر عقب نشینی نمی کند. با عزمی راسخ، کلر تا انتها دوام می آورد.

متأسفانه، او را فردی ضعیف می دانستند و از سوی همه نادیده گرفته می شد. با این حال، واکنش های آنها بر او تأثیر نمی گذارد و او همچنان به دنبال اهداف خود است. کلر به عنوان بخشی از سفر خود به مکان های مخوف مختلف سفر می کند. این استودیو انیمیشن سریالی باکیفیت تولید کرده است که همه علاقه مندان می توانند آن را تماشا کنند. این داستان همچنین دارای بسیاری از مرگ‌های وحشتناک است که آن را به یک انیمیشن گاثیک واقعی تبدیل کرده است.

منتظر پارت دوم این مطلب باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *