پرش به محتوا
خانه » بلاگ » معرفی انیمه های ترسناک | پارت دوم

معرفی انیمه های ترسناک | پارت دوم

  • از

ممکن است اینطور به نظر نرسد، اما ساختن یک انیمه وحشتناک به این سادگی نیست. برای مثال، انیمیشن های دستی نمی توانند تنش فریم به فریم و ارزش شوک رسانه های ترسناک را به تصویر بکشند. به همین دلیل است که تعداد انیمه های ترسناکی که در واقع ترسناک هستند کم است. به همین دلیل است که معدود انیمه های ترسناک واقعی موجود، جایگاه ویژه ای در قلب همه دارند.این انیمه های ترسناک مطمئناً حتی سخت ترین طرفداران را نیز به لرزه در می آورند.

به ادامه ی معرفی میپردازیم:

Shiki

زندگی در شهر کوچک سوتوبا، یک مکان ساده که همه در آن همه را می شناسند، بی نظیر و بی تکلف است. با این حال، فاجعه زمانی رخ می دهد که مگومی شیمیزو، یک دختر جوان با آرزوهای بالا، به طور غیرمنتظره ای از یک بیماری ناشناس فوت می کند. در طول ماه‌های طاقت‌فرسا تابستان، با افزایش مرگ‌ومیرهای غیرقابل توضیح در اطراف روستا، پزشک شهر – توشیو اوزاکی – شروع به شک می‌کند که چیزی بدتر از یک بیماری صرفا در حال بازی است.

توشیو با ناتسونو یوکی، یک نوجوان بی‌تفاوت و گوشه‌گیر، و خواهر و برادران کائوری و آکیرا تاناکا، دو تن از دوستان مگومی، متحد می‌شوند تا راز تاریک مرگ در سوتوبا را کشف کنند. با تلاش های مشترک آنها، تحقیقات آنها را به سمت یک راز ترسناک مربوط به خانواده جدید در عمارت کانماسا هدایت می کند.

When they Cry

Keiichi Maebara به تازگی در تابستان 1983 به دهکده کوچک آرام هینامیزوا نقل مکان کرده است و به سرعت با همکلاسی های Rena Ryuuguu، Mion Sonozaki، Satoko Houjou و Rika Furude دوست جدایی ناپذیری می شود. با این حال، تاریکی در زیر زندگی به ظاهر بت‌های آنها پنهان است.

همانطور که دهکده برای جشنواره سالانه خود آماده می شود، کیچی از افسانه های محلی پیرامون آن مطلع می شود. او متوجه می شود که در سال های اخیر چندین قتل و ناپدید شدن در دهکده رخ داده است و به نظر می رسد که همه آنها به جشنواره و خدای حامی روستا، اویاشیرو، مرتبط هستند. کیچی سعی می کند از دوستان جدیدش در مورد این اتفاقات بپرسد، اما آنها به طرز مشکوکی سکوت می کنند و از دادن پاسخ های مورد نیاز او خودداری می کنند. همانطور که اتفاقات عجیب و غریب بیشتر و بیشتر رخ می دهد، او به این فکر می کند که دوستانش چه چیز دیگری ممکن است از او نگه دارند و آیا اصلاً می تواند به آنها اعتماد کند.

هنگامی که جنون و پارانویا در قلب کیچی ریشه دوانده است، او مستقیماً در اسرار کار در هیگوراشی نو ناکو کورو نی، داستانی که در چندین قوس روایت می شود، برخورد می کند.

 Corpse Party: Tortured Souls

یک شب بارانی پس از یک جشنواره مدرسه، گروهی از دانش‌آموزان آکادمی کیساراگی تصمیم می‌گیرند تا طلسم “Sachiko Ever After” را اجرا کنند که آنها را برای همیشه به عنوان دوستان متحد می‌کند. پس از انجام مراسم، یک زلزله ناگهانی آنها را به Heavenly Host، مدرسه ابتدایی ویران شده منتقل می کند. با این حال، ساتوشی و دوستانش بدانند که گذشته وحشتناکی در پشت آن وجود دارد که با تخریب آن به اوج خود رسید. همانطور که آنها به دنبال یکدیگر می گردند و سعی می کنند از میزبان بهشتی فرار کنند، به زودی متوجه می شوند که زندگی آنها در رحمت کسانی است که تحت تأثیر همان گذشته خونین قرار گرفته اند. و در آنجا توسط ارواح دانش آموزان مقتول مدرسه ملاقات می کنند.

Happy Sugar Life

ساتو ماتسوزاکا یک دبیرستانی زیباست که به سهل انگاری با مردان شهرت دارد. با این حال، یک برخورد تصادفی با دختر جوانی به نام شیو کوبه، ساتو را متوجه می‌کند که این اولین و تنها احساس واقعی عشق اوست.

ساتو که به دیگران می گوید با عمه اش زندگی می کند، مخفیانه با شیو در یک آپارتمان مشترک است. با وجود ظاهر معصومانه اش، ساتو حاضر است برای محافظت از معشوقش دست به هر کاری بزند، و به اقدامات ناامیدانه متوسل می شود تا مطمئن شود که “زندگی شاد شکر” آنها دست نخورده باقی می ماند.

Mirai Nikki

یوکیترو آمانو یک دانش آموز راهنمایی خجالتی است که به طور منظم کارهایی را که در زندگی روزمره خود انجام می دهد با یادداشت کردن تمام فعالیت های خود در تلفن خود – یک دفترچه خاطرات دیجیتال – پیگیری می کند. علیرغم اینکه هیچ دوستی در مدرسه ندارد، یوکیترو اغلب در حال صحبت با دوستان خیالی خود Deus Ex Machina، خدای زمان و مکان دیده می شود. و خدمتکار دیوس، مور مور.

یک روز، یوکی‌ترو از خواب بیدار می‌شود و متوجه می‌شود که برخی از رویدادهای روزش پیشگیرانه در تلفن همراهش نمایش داده می‌شوند. در حالی که در ابتدا آن را تصادفی رد می کرد، اما به آرامی متوجه می شود که اتفاقاتی که در تلفن او نوشته شده است در آینده نزدیک اتفاق می افتد. پس از گذراندن یک روز برای بهره مندی از این دارایی جدید، یوکیترو متوجه می شود که همکلاسی او یونو گاسایی دفتر خاطرات مشابهی دارد.

همانطور که دو تیم برای شکست دادن یک تعقیب‌کننده عجیب و غریب و بازگشت به خانه‌های مربوطه‌شان، Deus Ex Machina توضیح می‌دهد که آنها – به همراه 10 شرکت‌کننده دیگر – به یک بازی بقا کشیده شده‌اند که برنده آن جانشین خدا خواهد شد. بدون هیچ گزینه دیگری، یوکیترو و یونو باید از تلفن های همراه خود – که اکنون “خاطرات آینده” نامیده می شود – برای زنده ماندن از این نبرد رویال نابخشودنی استفاده کنند.

Bio Hunter

دو دانشمند در حال تلاش برای توزیع درمانی برای ویروس شیطانی هستند که مردم را در سراسر ژاپن تحت تاثیر قرار می دهد، با این حال، همه چیز پیچیده شده است. یکی از آنها مبتلا شده است. بنابراین نبرد خود را با خود آغاز می کند، زیرا او نه تنها تلاش می کند تا جنبه شیطانی در حال ظهور خود را کنترل کند، بلکه با استفاده از قدرت بزرگ آن جان دیگران را نیز نجات دهد.

Vampire Hunter D

داستان حول محور D، “دمپیر” بدنام (متولد یک پدر خون آشام و یک مادر انسان) رانده شده و شکارچی معروف خون آشام می چرخد. با مهارت او در شکار موجودات شب که باعث پذیرش او در بین انسان ها می شود، از او خواسته می شود تا شارلوت البورن، دختر دوست داشتنی یک خانواده مرفه را که به طور مرموزی ربوده شده است، پیدا کند.

وقتی خورشید غروب می کند، شکار ادامه دارد! پدر شارلوت، چه مرده و چه زنده، جایزه‌ای غنی ارائه می‌کند، وظیفه‌ای که D با کمال میل آن را می‌پذیرد، حتی با وجود برادران بدنام مارکوس و باند شکارچیان جایزه‌شان که به دنبال این جایزه هستند. در میان تعقیب و گریز و ناشناخته برای همه، شیطان شومی که مخفیانه هر حرکت آنها را دستکاری می کند و تله وحشتناکی گذاشته است که هیچ کس انتظارش را نخواهد داشت و تعداد کمی زنده می مانند. با چرخاندن میزها و فاش شدن اسرار، شکارچیان می توانند به سرعت تبدیل به شکار شوند!

در ایستگاه سئول و اطراف آن، یک زن فراری جوان باید سعی کند در دنیایی که او را یکبار مصرف می بیند، زنده بماند. داستان حول محور سه شخصیت اصلی می‌چرخد: سوک‌گیو، پدری که به دنبال دختر فراری‌اش (های سان) می‌گردد، که او زنده است و در حال حاضر یک فاحشه است. او او را از طریق دوست پسرش، کی وونگ، پیدا می کند که سعی داشت او را به او دلال محبت کند. درست زمانی که او قرار است دوباره با او متحد شود، یک بیماری همه گیر زامبی در سئول رخ می دهد.

چندین گروه از مردم سعی می کنند از یک بیماری همه گیر زامبی که خود را در مرکز شهر سئول رها می کند، جان سالم به در ببرند.

Wicked City

زمین، دنیای آشنای ما، و سپس دنیای سیاه وجود دارد، بعد موازی که تعداد کمی از مردم از آن آگاه هستند. برای قرن ها، پیمانی بین دو جهان برای حفظ صلح رعایت شده است و برای ادامه هماهنگی نسبی، باید به زودی شرایط مذاکره و تجدید شود.

این بار، یک جناح ستیزه جو وجود دارد که برای جلوگیری از امضای یک معاهده جدید برای صلح بین بعدی، دست از سر هیچ چیز نمی کشد. دو مامور سازمان نخبه معروف به محافظان سیاه – مدافعان تعادل بین دو جهان – وظیفه تضمین موفقیت پیمان را بر عهده دارند.

کارگردان یوشیاکی کاواجیری (طومار نینجا) اروتیسم شیک، ترسناک گرافیکی و اکشن تپنده نبض را در هم می آمیزد تا این دو با هم رقابت کنند تا پیمان صلح را به موقع به سرانجام برسانند.

Boogiepop Phantom

پنج سال پیش، یک رشته قتل‌های وحشتناک شهر را به لرزه درآورد و اکنون دوباره شایعات شروع شده است. Boogiepop… همه در مورد Boogiepop می دانند: او را در یک شب تاریک ملاقات کنید و شما گرفته می شوید. مردم داستان ها را برای یکدیگر تعریف می کنند و می خندند: هیچ کس باور نمی کند که او احتمالاً در این روزگار وجود داشته باشد. با این حال، به نظر می رسد چیزهای عجیبی در جریان است و تاریکی در حال شکل گیری است. چیزی وجود دارد. آیا تو در امان هستی؟

Yamishibai: Japanese Ghost Stories

داستان سرای مرموز و نقاب زرد مردی است که نام و منشأ واقعی هر دو ناشناخته است. او هنگام غروب، جایی که بچه‌ها دور هم جمع می‌شوند ظاهر می‌شود و قصه‌های شوم بر اساس افسانه‌های شهری ژاپنی را بازگو می‌کنند، که مخاطبان جوانش به طرز وحشتناکی از آن استقبال می‌کنند. با این حال، قصه گو یک قصه گوی معمولی نیست. او یک کامیشی‌بای، یک دستگاه پیمایش کاغذ سنتی را به کار می‌برد تا جلوه‌های بصری را به روایت خود که قبلاً دچار جنون می‌شود، بیافزاید.

مجموعه ای از داستان های ترسناک کوتاه، یامی شیبای با یک مجرد شروع می شود که پس از نقل مکان به یک آپارتمان جدید، بلافاصله احساس می کند که یک تابش خیره کننده به او فشار می آورد. طلسم تنها روی سقف او قرار دارد، اما او راهی ندارد که بداند این یکی از معدود محافظ هایی است که او را از چاله بی انتها رنج جدا می کند. هر داستان وحشتناک‌تر، وحشتناک‌تر، و بیمار‌کننده‌تر از داستان قبلی است زیرا مخاطبان داستان‌گو خود را در دنیای شریر کلام او می‌کشند.

Gyo

اگرچه قرار بود سفر او به اوکیناوا یک سفر دوست‌داشتنی به ساحل باشد، اما دانشجوی کالج، کائوری ساواهارا، متوجه می‌شود که این سفر چیزی جز زمانی است که یک تهدید هولناک از اعماق آب بیرون می‌آید. مکانیسم عجیبی کنترل موجودات دریایی را به دست گرفته است و به آنها پا می دهد و آنها را به خشکی می فرستد تا به هر چیزی که سر راهشان است حمله کنند. کائوری و دوستانش – اریکا شهوتران و آکی محجوب – خود را گرفتار این یورش می‌بینند که بوسیله بوی بد مرگ موجودات بدتر شده است.

کائوری پس از زنده ماندن از اولین حمله، سعی می کند با نامزدش تاداشی در توکیو تماس بگیرد. با این حال، تماس با چیزی شبیه حمله ماهی دیگر قطع می شود. کائوری از ترس امنیت خود راهی توکیو می شود. در حالی که اریکا و آکی با حملات اوکیناوا مبارزه می کنند، کائوری برای یافتن تاداشی می شتابد، غافل از اینکه بحران تازه شروع شده است.

در هر صورت، این انیمیشن‌های ترسناک ژاپنی همگی تضمین می‌کنند که شما را بیرون بیاورند، شما را بترسانند، و بخواهید در را قفل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *