پرش به محتوا
خانه » بلاگ » چارلز منسون ؛مخوف ترین قاتل زنجیره اى تاریخ آمریکا

چارلز منسون ؛مخوف ترین قاتل زنجیره اى تاریخ آمریکا

  • از

شاید براى شما جالب باشد در مورد قاتل زنجیره اى چارلز منسون بیشتر بدانید؛ چارلز منسون (charles milles manson) به عنوان رهبر جماعتى که با نام (خانواده منسون ) در دهه ١٩۶٠ میلادى در کالیفرنیا فعال بودند ،شهرت داشت.منسون در سال١٩٧١ به خاطر قتل شرون تیت (همسر باردار رومن پولانسکى)و لنو رزمارى لابیانکا که توسط خانواده منسون و به دستور شخص او انجام شد محاکمه شد.

جریان زندگى چارلز

چارلز منسون در اوهایو به دنیا امد.در سن پایین پدر و مادرش او را رها کردند و در دوران کودکى اش اسیب هاى روانى زیادى دیده بود و با عقده هاى مختلف بزرگ شده بود.از آن زمان به بعد خلاف هاى چارلز شروع شد.او دائم به زندان رفت و امد داشت علتش هم جعل چک،سرقت مسلحانه و تجاوز بود اما مدت کوتاهى در زندان بود. جالب این بود که خانواده اش هم با او همدست بودند،ولى به علت نبود مدرک کافى دستگیر نشدند.

چارلز در دوره ى نوجوانى به گروه موسیقى راک واردشد و طرفداران زیادى داشت،به خصوص دختران و ازادانه با یک دیگر روابط جنسى داشتند و دائما مواد مخدر مصرف میکردند.او، لس انجلس را به عنوان مقر خود و گروهى به نام خانواده منسون تشکیل داد.چارلز و خانواده اش صلیب شکسته روى پیشانیشان خال کوبى کرده بودند و منسون انها را متقاعد کرده بود که روح عیسى مسیح در جسمش نهفته است.

همه چیز خوب پیش میرفت که چارلز متوجه شد اهنگ (هلتر اسکلتر) یک نوع نفرین و پیشگویى بوده،با برادران و خواهرانش در مورد این موضوع صحبت کرد که قیامتى به نام هلتر اسکلتر در راه است.اولین نقشه اش به قتل رساندن افراد سفید پوست معروف و ثروتمند بود.نقشه ى قتل را طورى طراحى کرد که جنایتکاران سیاه پوست انجام داده اند.

رهبر فرقه ى ادمکش

زندگى منسون از این جا شروع شد که رویاى رسیدن به یک موزیسین معروف را داشت.او با(ترى ملچر) تهیه کننده مشهور مشکل داشت.ترى او را یک خواننده ناموفق میدانست که هیچ استعدادى در زمینه ى موسیقى ندارد و به جایى نخواهد رسید .منسون اولین نقشه ى قتلش را از این جا اغاز کرد.

۴نفر از افراد منسون با چاقو و تفنگ به خانه ى (شارون تیت) بازیگر هالیوودی در لس انجلس حمله کردندو انها را سلاخى وشکنجه دادند.شارون که ٨ماهه باردار بود خواهش میکرد که بعد از به دنیا امدن بچه اش او را بکشند ولى توجه نکردند و با خون او روى در و دیوار کلمات مختلف نوشتند.هیچکس از ماجرا خبر نداشت تا اینکه مستخدم با صحنه اى وحشتناک روبرو شد و به پلیس خبر داد.جسد دو نفر دیگر هم بیرون پیدا کردند که پسر باغبان بود و جنازه ى دیگر داخل اتومبیل پیدا شد.

چهره هاى سرشناس هالیوود از ترس اطراف خانه هایشان را دیوار و نرده هاى اهنین بلند کشیده بودند .تمام هالیوود در وحشت بودند و قیمت سگ نگهبان در شهر سه برابر شده بود.در آن زمان حتى برخى از سلبریتى ها خانه هایشان را ترک کردند.

یک روز بعد از این قتل ها ،خانواده منسون یک زوج ثروتمند معروف دیگر را هم در خانه اش کشتند.منسون و خانواده اش به حبس ابد محکوم شدند .

فیلم روزى روزگارى در هالیوود

فیلم روزى روزگارى یک فیلم کمدى،درام است که برگرفته از زندگى چارلز منسون مى باشد.این فیلم به داستان واقعى شارون تیت بازیگر ٢۶ ساله هالیوودى و قتل دردناک او به دست پیروان چالز منسن تعلق دارد و به عنوان ١٠ فیلم برتر سال ٢٠١٩ انتخاب شد.

روزى روزگارى در هالیوود ساخته کویینتین تارانتینو و با حضور لئوناردو دى کاپریو و برد پیت در نود و دومین دوره جوایز اسکار،در ١٠رشته از بهترین فیلم،کارگردانى،بهترین بازیگر نقش اول و دوم مرد و بهترین فیلمنامه دریافت جایزه اسکار شده است.

این هم از افسانه ى واقعى و قاتلى که در سن ٨٣ سالگى در زندان به دلیل سرطان از دنیا رفت.او ۴٠سال در زندان بود که هیچوقت اسرارش را اعتراف نکرده و در صحنه ى جرم هایش حاضر نبوده.

همه ى این رازها به خاک سپرده شد و افسانه ها به پایان رسید.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *