پرش به محتوا
خانه » بلاگ » ۶ تا از ترسناک ترین مکان های دنیا

۶ تا از ترسناک ترین مکان های دنیا

  • از

مهم نیست در کجای دنیا هستید، احتمالاً خانه، هتل یا مکان تاریخی قدیمی ی تسخیر شده ای وجود دارد که منتظر بازدید از سمت شما است.

مکان های تسخیر شده‌‌ی ترسناک

در حالی که برخی از خانه‌های خالی از سکنه و جن زده ممکن است کمی احمقانه به نظر برسند – مملو از بازیگرانی با لباس غول‌ها، اجنه و دانشمندان دیوانه – مکان‌های مختلفی در سرتاسر جهان وجود دارد که به تسخیر شده واقعی شهرت دارند. برخی از این مکان‌ها با افسانه‌هایی که برای قرن‌ها نقل شده‌اند در راز و رمز پنهان شده‌اند. بعضی از مکان ها بسیار جدیدتر هستند، اما هنوز در گذشته غم انگیز خود غوطه ور هستند. چه این نقاط مربوط به قرن 12 یا 20 باشند، هر کدام تاریخ جالبی دارند، با مشاهده شدن ارواح در ان مکان ها و تجربیات وحشتناک.

در این مطلب همراه ما باشید با ۶ تا از وحشت انگیز ترین مکان های دنیا!

جزیره عروسک ها – مکزیکو سیتی، مکزیک

Isla de las Muñecas در مکزیک یا “جزیره عروسک ها” ممکن است در کانال های Xochimilco در جنوب مکزیکو سیتی قرار داشته باشد، اما برای جمعیت عروسک های ترسناک خود به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده است. طبق افسانه‌های محلی، وقتی تنها ساکن جزیره یک دختر غرق شده را در کانال و یک عروسک در نزدیکی آن پیدا کرد، شروع به آویزان کردن عروسک‌ها در اطراف جزیره کرد. اکنون هزاران نفر در میان درختان به تار و پود هستند. مشخص نیست که او این کار را برای احترام به دختر یا برای دفع هر گونه ارواح پلید انجام داده است. این جزیره فقط با قایق قابل دسترسی است.

آئوکیگاهارا – استان یاماناشی، ژاپن

آئوکیگاهارا به عنوان “جنگل خودکشی” یا “دریای درختان” نیز شناخته می شود. این کوه در نزدیکی کوه فوجی ژاپن در پارک ملی فوجی-هاکون-ایزو در ژاپن قرار دارد و به‌خاطر جنگل‌های انبوهش معروف است. جنگل موضوع یک فیلم سال 2016 بود، و Vice گزارش می‌دهد که پس از انتشار رمان محبوبی که موضوع ان در جنگل اتفاق می‌افتد، به صحنه خودکشی‌هایی با نرخ تخمینی 50 تا 100 نفر در سال تبدیل شد.

چرنوبیل – چرنوبیل، اوکراین

چرنوبیل یک نیروگاه هسته ای بسته اما کاملاً از کار افتاده در منطقه ممنوعه چرنوبیل در شمال kiev، اوکراین است. این تاسیسات در 27 آپریل 1986 پس از یک حادثه فاجعه بار هسته ای تخلیه شد که هنوز به عنوان ویرانگرترین حادثه هسته ای تاریخ در نظر گرفته می شود. سازه‌های متروکه، سرعت دیوانه‌وار رها شدن شهر پریپیات مجاور را نشان می‌دهند.

کاتاکومب کاپوچین – پالرمو، سیسیل، ایتالیا

دخمه‌های کاپوچین پالرمو دخمه‌هایی در پالرمو، سیسیل، در جنوب ایتالیا هستند. این مکان بازدیدکنندگان را به عنوان یک جاذبه توریستی تا حدودی وحشتناک جذب می کنند. دخمه ها به عنوان گورستانی برای حدود 8000 مومیایی که دیوارها را پوشانده اند عمل می کند.. آخرین جسد در سال 1920 در این محل دفن شد.

قلعه بران – بران، رومانی

قلعه بران که به نام «قلعه دراکولا» نیز شناخته می‌شود، یک بنای تاریخی و دیدنی ملی در رومانی است. بسیاری از خون‌آشام‌ها را با ترانسیلوانیا، منطقه‌ای در مرکز رومانی، مرتبط می‌دانند که تا حد زیادی به دلیل «دراکولا» اثری از برام استوکر است. خاندان دراکولستی صدها سال پیش بر ترانسیلوانیا حکومت می‌کردند و گفته می‌شود که یکی از فرمانروایان، وِلَد سوم، آنقدر وحشی بود که لقب “ولد دمنده” را به او داده بودند.

دخمه های پاریس – پاریس، فرانسه

ظاهر این تونل های تار عنکبوت بسته در زیر پایتخت فرانسه می تواند شما را بترساند. اگرچه این دخمه ها قرار نبود بقایای انسان را در خود جای دهند، اما به دلیل شلوغی قبرستان ها در قرن هجدهم، بسیاری از بقایای این دخمه ها با ترتیبات هنری در تونل ها گذاشته شد. علاوه بر گزارش‌هایی مبنی بر مشاهده شدن افراد در این دخمه ها، گزارش شده است که افراد به طور کلی در داخل این تونل‌ها ناپدید شده‌اند.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *